stand up little girl!

fan vilken kväll!
gårdagen kunde inte blivit bättre, vid halv sju tiden styrde kutorna mot folkets hus och en sju helvetes bra revy, träffade uffe, mia och världens bästa lisa. och massa andra igen känningar, men gud vad vi saknar er här borta på prästagärdet, det är dags att komma tillbaka nu! :) det var det enda som sas till de igår tror jag :D
sedan var ju även familjen eliasson där, så fredrik var där och så var jakob och tim med honom, jespersen befann sig också där :) det slutade med en promenad i klackar hem klockan tolv ungefär i natt, och hem kom jag inte, vi fortsatte kvällen hos andersson's med jespersen's! där var det livat från ungdomarnas sida, satt och sjöng tills vi inte orkade mer, kan man ha bättre vänner eller? men vid två tiden gick vi hemåt för att kolla på hockey, men jag ångrar idag att jag inte var kvar där till halv sex i morse som de andra :) att få sitta och sjunga med grymma vänner en hel natt, kolla på hockeyfinalen också det en hel natt hade inte varit helt fel, men gjort är gjort och jag sov gott! :D
idag skulle mormor, morfar och mostrar kommit upp för att fira morfar, men morfar blev sjuk så blev ingenting med det tyvärr! :(
/juliaklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0