för varje mening du säger, får du hjärtat att slå dubbla slag!

åh, lovet är super bra!
idag har lillebror och jag varit i stan, har hunnit med att köra på körskolan och hem från stan och från mormor och morfar, längtar tills jag får köra helt själv ner till affären när jag vill in till stan när jag vill. jag vill ha frihet och slippa ta tåg och buss. jävla hovmantorp!
imorgon ska jag chilla i min onepiece, wihooo. på kvällen blir det fin kläderna och klackarna på, det är revy i hovet som gäller och på det en god middag! fina grejer ska ni veta :)
nehe, nu ska jag knarpa alvedon, ligga i min onepiece och kolla på 90210, fantastiska serie! :)
/juliaklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0