året 2011!

På det här viset har jag sett mitt 2011!
det började med att jag klippte av håret och skapade mig en lugg som varje år, händer detta mer än en gång och sedan växer den ut igen :) vi firade annie och alexandra som fyllde 18, annie gick på bal med virre, fanny tog studenten, jenny skulle fylla 30, vi drog till stockholm i över en vecka, ålandsfärja, eric saade, timbuktu, mamma hoppade fallskärm, var med i karnevalståget, kollade på finalen av mello, var i kalmar med två galningar, fanny flyttade, kollade maggio två gånger, oliver döptes, hälsade på daniels föräldrar, fick reda på att jag någon gång i januari ska bli moster, började trean, och någon gång i slutet av året lämnade jag mitt blonda liv och gick över till att bli brunett, jenny och daniel var hemma en lång tid under jul, fanny kom hem igen, firade nyår med fanny, felicia och lillebror. och nu var vi här, 2012 kommer bli ett grymt år! vill tacka alla inblandade för att ha gjort mitt 2011 grymt bra :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0