ohana

ohana means family, and family means nobody gets left behind! dagen då jag vågar att göra mig märkt för livet, ska jag skriva in ohana och ett hjärta någonstans på armen, för något som betyder så otroligt mycket för mig som min familj kommer jag aldrig ångra, och det kommer självklart även stå för min förhoppningsvis framtida familj. i min familj har vi haft mycket problem, och många nu på senare år, det har tagit musten ur många i släkten. jag ska aldrig bli en person som struntar i de som har skapat mig, eller i de som känt mig sen barna ben. det är min familj, och i familjen ska man aldrig lämna någon utanför. tror inte jag kommer ångra mig :) /juliaklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0