Ja må hon leva!

Att ha sin bästa vän 13 timmar bort tär på mina krafter kan jag säga, jag vill springa in till henne varje dag och berätta hur mycket hon betyder för mig, även om jag vet hur mycket det är! Särskilt en sådan här dag, då hon faktiskt fyller 19 år! Jag skulle vilja göra precis samma sak som hon gjorde nät jag fyllde år, men har inte så fula bilder på henne, men njut av bilden ni får :)
Fanny, du är en så fantastisk person, jag önskar alla en så bra vän som du är! Du vet precis vilka knappar du ska trycka på för att jag ska le igen, du vet vad jag behöver för att komma igång, du vet hur du ska få mig att säga ja! Den dagen du berättade för mig om även om du skulle kommit in i Kalmar så flyttar jag till Östersund fick du mig förkrossad, vad skulle jag nu göra för att klara mig i denna stora värld? Men jag visste att jag inte kunde göra något för att få dig stanna, för har du bestämt dig så har du det! Men vi kanske behövde komma ifrån varandra för att kunna förstå att saknad är bra?
Jag skulle göra allt för att ta mig upp till dig med en tårta och överraska dig som du gjorde, men jag är mitt uppe i körkortstagande, avslutning av kurser! Men nu är det inte långt kvar, om endast dagar och timmar anländer hon hem till smålandet och hem till mig! :)

Låt det bli sommaren 2011 igen, en sommar då jag mådde som bäst, tillsammans med dig!
Hoppas du har en grym dag världens bästa även om du bara står och fixar i lägenheten :)
Stora kramar hemifrån Småland skickar jag dig, tänk på att kommer du hem ännu lite snabbare så bjuder jag dig på en extra middag :)
Bäst är du <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Min finaste bästa vän! Blir alldeles tårögd av dina fina ord. Det finns bara ett ord för det hela, du är fantastisk! (tre ord..)



Jag har ständig nedräkning och pluggar onödigt mycket för att tiden ska gå fortare. 18 dagar kvar, bara 18 dagar. För inte alls längesen var det 37. Tiden rinner iväg men när jag väl är hemma hoppas jag att den ska gå extra sakta. Jag ska titta på klockan hela tiden, den går slöare då. Jag saknar dig!!!!!!



Det finns ingen som är så omtänksam och helt jävla underbar som du är. Tackar gud (såhär vid juletid får man bli lite kristen) för att du finns och alltid kommer finnas vid min sida. Jag kommer aldrig byta ut din vänskap! <3

2011-12-09 @ 15:18:36
URL: http://fannysjogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0