and when the broken hearted people living in the world agree, there will be an answer, let it be.

Här sitter jag och är nostalgisk. för att få lite julkänsla då mamma har satt upp alla tomtar, drog jag fram de gamla lucia låtarna och började sjunga på mina gamla solon från nionde klass. tänk vad man kan sakna bikupan ibland, särskilt klassen och kören! tänk att få göra det man tyckte och tycker om mest, att få sjunga en gång i veckan i ett helt år, hade inte tackat nej till att få göra det nu, då hade jag fått göra allt jag tycker om, både klippa och sjunga :) när jag hade sjungt igenom nästan hela lucia bunten, tog jag fram både vårkonserten och öppet hus låtarna, fan vad det här är mysigt och kul! imorgon är det brudredovisning och på tisdag religion redovisning, dags att ta tummen ur röven och i alla fall göra klart religionen! :D /juliaklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0