<3

för tre år sedan började jag på en skola, som jag ville börja om på nytt på! där träffade jag första tjejen till höger på kortet, vi fann varandra efter en dag och sen dess har ingen kunnat skilja på oss och så ska det förbli sen svetsades vi ihop med julia och alexandra!
sen den första veckan på John Bauer, har jag känt, fy fan vad bra det här kommer bli. och bra har det varit men nu är vi här, då vi bara har en termin kvar på skolan och sen skiljs våra vägar åt, och jag bedjar över att få gå några år till för jag vill inte skiljas från er. ni får mig att skratta även om jag mår sämst i hela världen och vill lägga mig i en grav och gråta mig till sömns, då får ni mig och skratta vem skulle få det?
vi är ett fantastiskt team, för vem trodde på att vi skulle klara ett uf år ihop?
NI ÄR BÄST, OCH JAG VILL ATT NI SKA VETA ATT UTAN ER HADE JAG NOG INTE VELAT VARA KVAR NÅGONSTANS I VISSA LÄGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0